Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Komentář z odstupem: Kudy chodím a potkávám lidi, o kterých si myslím, že také přespávají v přírodě, tak se ptám, jak to mají s divočáky: Vysočina lepší, Benešovsko velmi špatné a Brdy (kde jsem spala) katastrofální a vybrala jsem si ještě ten nejhorší hřeben pravděpodobně - někteří už zde také nespí (na tom hřebeni nebo v Brdech obecně). I dvousetčlenné stádo jeden pán v noci na přespání potkal, jedna bachyně jindy na něj vyběhla...ne výjimečně je prase v Mníšku na náměstí, taktéž se producírují v některých částech Karlštejna. Informace sbírám, zaslala jsem už něco i na mze a po jejich odpovědi k tomu napíšu článek. Nechci zabíjet zvířátka, ale když tak velcí jedinci nemají přirozené nepřátele a každý rok mají 10 selátek (množí se rychlou geometrickou řadou), tak je to po letech problém: Jednak, že na člověka šlápnou (výhodu mají větší skupiny trampíků, kteří dělají ještě třeba oheň), ale i bachyně se bojí i v červenci o čím dál nezvedenější mladé (dříve bývalo do května). "Prasátka, nemnožte se tak, neprospíváte ani sobě, ani nám, ani přírodě" chce se mi říci, ale nerozuměli by tomu a "Když musíš, tak musíš."

0 0
možnosti

A nechcete spát v hamaku mezi stromy? I když samozřejmě, dostat se do něj (a z něj), když je dost vysoko proti prasatům, nebude legrace.

Také miluji spaní venku. Prakticky všechny víkendy od května do října a někdy i v zimě spím na vzduchu (tímto se omlouvám manželce ;-D). Mám ale tu výhodu, že jsme na dědině, máme velký klidný dvorek a na něm na výběr velkou houpačku i síť. Noční návštěvníci se tak omezují na psa, co spí pode mnou a jednu až dvě kočky, které spí na mně. :-)

No a když nemohu spát venku, tak si na spaní aspoň pouštím do uší zvuky větru, deště, vánice, bouřky.. Ale ten čertvý vzdych chybí. :-/

2 0
možnosti
Foto

R^ No už jste třetí s tou hamakou...to abych začala trénovat nějaké speciální lezení na stromy ;-D...a i nevím, zda bych ji jako ženská dostatečně utáhla. Každopádně vyhledám kamaráda, který ji má, aby mi to ukázal. Máte nějaké zkušenosti, jak ji dobře zavěsit a jak to ní nalézt?

0 0
možnosti

O12t88a 34K60i37n91c

25. 7. 2017 22:27

U nás je to celkem v pohodě. Ale takový čundr v rumunských nebo v bulharských horách, kde se můžete setkat s medvědem, může dopadnout hůř. Faktem je, že většinou se tamní medvědi lidem vyhýbají, ale pokud cítí, že někdo nechal venku nějaké jídlo, tak mu jej mohou odcizit.

1 0
možnosti
Foto

R^Cítí prasata nějaké jídlo i v batohu? Např. okurku? Ale když bych ho dala jen stranou, tak ho roztrhají a musela bych ho i tak dát asi hodně daleko od sebe? Jaké máte zkušenosti v tomto s prasaty a medvědy? Jaké jsou podle Vás pravdivé informace?

0 0
možnosti
Foto

Posledně jsem spal v lese asi před dvěma lety s dcerou. Vnutila mi svou hamaku a sama si ustlala na zemi. Prej se vyspala výtečně. Já většinu noci probděl, protože kolem furt něco podupávalo. :-)

1 0
možnosti
Foto

R^ No, to mohlo být nějaké přechodné období...je to skutečně tak tři roky?, co jsou louky mnohem více rozryté od prasat. Nejde jen o počty, ale i o chování. A určitě se nejdou i teď v Čechách lokality, kde jich není tolik a nejdou tak blízko k člověku.

0 0
možnosti

Z vlastní zkušenosti bych mohla doporučit spát na skalkách a přístupovou cestu jistit nasekanými suššími pichlavými větvemi (ostružina, šípek, trnka), občůrat ležení dokola a mít při ruce pepřák - jen pro ten lepší pocit :-)... a nebo hamaka dostatečně vysoko nad zemí :-)

1 0
možnosti
Foto

R^Díky za příspěvek. Přesně to jsem vymyslela (resp.ty skály) a pak ještě další. Nechtěla moc publikovat, aby mě tam nepřišel někdo navštívit;-D...jste to prozradila ;-(. V hamačce se zatím vyspat neumím ;-(

1 0
možnosti

Tak Váš článek určitě nedám číst manželovi. Máme kus svého lesa a v něm dvě drátěné oplocenky. Pořád kvůli prasatům opravujeme:-(. Náš les je uprostřed dost velkého polesí a lidi tam v podstatě nechodí, je to úplná oáza klidu. Tak jsem dostala nápad, že tam zkusím přenocovat ve stanu, manžel nechce. Kvůli prasatům prý jedině v autě. Tak teď nevím. Les je dost rozrytý, bude jich tam asi dost, i když jsou plachá. Navíc opodál mají myslivci místečko, kde odstřelují. Člověk aby se bál i nějakého splašeného střelce.

3 0
možnosti
Foto

R^ 8-o Cože? I oplocenky naruší? To byl můj další nápad, kde spát ;-(...plachá? ;-D Ve dne ano, ale v noci ;-D? Jste si jistá? Mám právě pocit, že v noci v lese nikoho nečekají a čekají, že člověk uhne. Ale třeba ty vaše máte spořádanější ;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS