Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IB

I12v40o 66B68o18u26š18e

10. 2. 2019 16:19

Já dýchám neholotropně a zatím se mi to zdá docela bezpečné.

0 0
možnosti
Foto

;-D ....;-(....no, za osmdesát let, pokud stoupne teplota a další, už čéče nevím...máme výzvu před sebou uvědomit si, co nás dělá nejvíce šťastnými a jaké jsou zákony tvoření na omezené planetě...ale co já vím, co má Vesmír za záměr..."já přeci nejsem duchovní pastýř"...jen cítím, že jezení kraviček, které neběhají venku po louce a vůbec jezení zvířat více, než je pro mě nezbytně nutné, je pro mě už minulostí....stejně tak nákup levné dotované americké bavlny způsobující hladomor v Africe. A dala jsem si trvalák na fotopasti proti pytlákům zvířat, protože čínská medicína může fungovat bez zvířecích léků velmi dobře na bylinách a akupunktuře. Atd.

0 0
možnosti
PV

P19a82v51e79l 93V36é42b17r

10. 2. 2019 15:40

To nic není. Po pár ug (mikrogramech, neboli milióntinách gramu) LSD se může létat. Tedy - alespoň konzument drogy si to myslí.

0 0
možnosti
Foto

;-D Pocit létání - pokud druhý člověku zamezí pádu z okna, podle Stanislava Grofa a i dalších, co zkoušeli obojí, je zcela nic proti změněnému stavu vědomí po žábě. Právě proto to považuje Stanislav Gróf za zajímavou látku tam, kde LSD terapie u některých klientů udělala jen částečnou práci - tím, že zvýšila vnímavost a i určité sny. Žába působí jinak. Kromě určitého zesílení je tam ten efekt odříznutí od ega. Ale právě i toto nemusí být pro toho, kdo na to není připraven, bezpečné, byť pro připravené to byl transformační zážitek.

0 0
možnosti
Foto

Vybavil se mi sci-fi román Stanislava Lema Futurologický kongres.

V něm vládní vojska použijí na potlačení demonstrací kromě jiného BLBy- bomby lásky k bližnímu. Výsledkem blbadování je ale totální zmatek, a stále více eskalující občanská válka.

1 0
možnosti
Foto

R^ Díky za komentář - proto také na záchranu lidstva tím, že by si všichni vzali žábu nevěřím. Vývoj má své tempo u každého člověka a i ve společnosti. Dá se vlastním rozhodnutím nebo i takovouto zkušeností u připravených a také pravidelnou duchovní prací co nejvíce lidí pomoci vývoji, ale chaos není cílem.

0 0
možnosti
Foto

Rozpouštění ega v rámci toho, co je přidané jako zátěž - to je cesta růstu a lásky. Zážitek totálního rozpuštění ega na chvíli jak v rámci meditace, tak v rámci žáby je pro naprostou většinu lidí zážitek "toho na druhé straně", "čistého Bytí", ale s tím bychom v praktickém životě moc dobře nežili: Právě vědomí toho, kdo jsem a jaké mám poslání jako jedinec je v životě důležité. Proto také není vhodné, aby s psychedeliky experimentovaly děti a i dospělí, kteří stále ještě pracují (a je to jejich Cesta) na vlastní osobní integraci. Pro někoho, kdo je naopak integrovaný dobře a potřebuje zažít více Všehomíro i pro větší propojení s ostatními a odpovědnost za konání vzhledem k celé planetě Zemi to - tento krátký zážitek - vhodné může být. Ale i tak to má rizika, proto každý musí vědět, zda tento intenzivní zážitek skutečně je pro něj. Pro někoho to může být bipas a to také není dobré.

0 0
možnosti
Foto

rozpuštění ega do totální lásky, z té představy mi naskočila husí kůže.

0 0
možnosti
Foto

;-D Tak evidentně to není Vaše Cesta teď a na druhou stranu vše, co se nás osobně dotýká, je nějakou pozvánkou k tomu prozkoumat, proč V.

0 0
možnosti
  • Počet článků 234
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1360x
Učím biologii, chemii, zeměpis, výchovu ke zdravÍ, hudební výchovu, letos i kroužek doprovodné kytary. Zároveň jsem (již jen okrajově) poradcem ve zdravém životním stylu a pro léčbu chronických onemocnění. Zpívám, zajdu občas na mši, zatancovat, miluji hudbu, přírodu, příležitostně medituji, maluji, praktikuji jógu a "vím, že nic nevím". Jsem vděčná za život na Zemi. 

Seznam rubrik