Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JF

J12i37ř65í 93F14o64g13e59l

3. 1. 2019 13:11

Otvíráte a částečně i nastiňujete dobré otázky. Byť je ten blog poněkud dlouhý a svým záběrem ztrácí přehlednost.

Problém je, že otázky jsou dávány špatným směrem. Řekněte mi proč obyčejný člověk, kterým se cítím býti i já, viděl problém s migrací islámu do Evropy selsým rozumem tak, jak teprve teď částečně prohlédají politici? To absolutně nechápu? Já jsem to odsuzoval již před 5 lety. Tak jako jsem kdysi v dálné minulosti začal jako jeden z úplně prvních používat spojení reforma - deforma, stejně tak jsem začal nazýval politiku EU lžikorektností. A, bohužel, měl jsem pravdu.

Škody jsou ovšem takové, že nenapravitelné. Když jsem navštívil své sestřenice ve Francii před 4 roky, řekly mi jasně. Francie je ztracena. Nyní již ne jen ta....

Když jsem viděl jak žije nčást mé rodiny v Izraeli a vysvětlili mi jejich náhled na muslimy, islám, Drúzy, beduíny, přistěhovalce z Afriky a z Ruska, jsem skoro rád, že už jsem v pokročilejším věku.....

3 1
možnosti
Foto

Pane Fogele, některé části Evropy jsou již ztraceny. Přiznám se ale, že posun ve vnitřní Paze u nás za rok mi nejen nečiní radost, ale mám potřebu se ho alespoň pokusit řešit, upozornit. Zatím je to v takovém měřítku, že by to policisté zvládli.

2 0
možnosti
Foto

Problémy jste nám nastínila pěkně, teď jen osobním příkladem předveďte, jak je řešit. Např. vstupem do (komunální) politiky. Staňte se starostkou a ukažte všem ostatním, že to jde, když se chce. A i post presidenta se časem uvolní. Co Vy na to? A co se týče islamistů, jukněte, jak na to jdou v Austrálii.

1 0
možnosti
Foto

:-( Pane Fogele, musím Vás zklamat. Moje poslání je u mladé generace. A jak píši ve článku, musím naopak svoje činnosti zredukovat https://kulhava.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=683991, jinak mi hrozí totální zdravotní kolabs (už jsem jednou zažila). Ale pokud jsem občan a nebudu kandidovat do obce (vážnou nabídku jsem loni dostala, ale pro vytíženost ve škole a v problematice školství i na NÚV ji nemohla přijmout, den má jen 18 hodin bdění) , jako občané se můžeme spojit v nějakém požadavku. K systematičtější kontrole na ulicích (VÝTRŽNICTVÍ), nebo i ZAKÁZAT VE VYBRANÝCH ČÁSTECH PRAHY POZEMNÍ PETARDY. A můžete i vy mít nějaké dalšÍ nápady.

0 0
možnosti

J84a42k14u81b 65Š34o98l12c

3. 1. 2019 8:39

Těžko říct, zda někdo vůbec někdy někdo ovlivnil běh světa, nebo jsme všichni pouze jenom ve vleku událostí, a ať děláme, co děláme, svět se řítí dál. Jsme chytří, víme, co měl kdo udělat, aby zastavil Hitlera, aby zastavil komunismus, ale je něco takového vůbec možné? Co můžeme dělat jako Češi, jako Evropané, abychom si udrželi svůj způsob života? Sama to chcete hájit, přitom píšete o konzumu, ale nepíšete o rovnosti a svobodě. Jestli se budou mít budoucí generace lépe nebo hůře, nikdo neví, my dělejme to, co považujeme za správné. To je jediná cesta, jak mít čisté svědomí. Jestli to je správné nebo ne, posoudí historie.

3 0
možnosti
Foto

Je to tak a zároveň velikost člověka je právě v tom, že se nevzdává, protože to kurví duši. Ne bojovat proti větrným mlýnům tam, kde to nemá smysl, ale určité úsilí věnovat komunikaci stále (přiměřené) na všech úrovních a když je potřeba, tak se i bránit apod. Přiznám se, že v situaci v Praze přece jen bych raději viděla o silvestru policii, než abych dostala také dělbuchem do obličeje a měla těžké popáleniny. Mohla bych sice působit na děti jako válečný hrdina, ale asi by si kladli otázku, proč v občanské společnosti přece jen nekorigovali dění na ulici policisté v nápadných žlutých vestách, kde vůči veřejnému činiteli si přece jen individua tolik nedovolí jako proti ženě, na které si mohou vyzkoušet svoji agresivní a provokativní pseudosílu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 234
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1360x
Učím biologii, chemii, zeměpis, výchovu ke zdravÍ, hudební výchovu, letos i kroužek doprovodné kytary. Zároveň jsem (již jen okrajově) poradcem ve zdravém životním stylu a pro léčbu chronických onemocnění. Zpívám, zajdu občas na mši, zatancovat, miluji hudbu, přírodu, příležitostně medituji, maluji, praktikuji jógu a "vím, že nic nevím". Jsem vděčná za život na Zemi. 

Seznam rubrik